sreda, 1.dan


 Moj dan se je začel z odhodom na avtobus. Ko smo se pripeljali v hotel Jakec smo se razpakirali in razporedili po sobah. Nato smo odšli na kosilo. Po kosilu smo imeli čas , da se pripravimo na pohod do Črnega jezera. Na pohodu je bilo zanimivo, zabavno in utrujajoče. Potem smo šli na večerjo. Tako zdaj pišem dnevnik, kasneje pa gremo k ognju speči krompirček. Cel dan je bil vznemirljiv in zanimiv. Bilo je zelo zabavno. (Tia Novak, 5.a)

Danes smo šli na Pohorje v hotel Jakec. Že prvi dan smo odšli na pohod, kjer sem se spotaknila. Pohod je bil na začetku zanimiv, ampak na koncu so mene in mojo prijateljico Lyen zelo bolele noge. Na koncu pohoda smo pobirali veje za kres. Potem smo imeli večerjo. Večerja je bila okusna, saj smo jedli "šmorn". Sobe so zelo lepe. Pri kresu smo nabrali veliko vej in spekli smo krompir. Meni je bil dan zelo lep. (Inaja Mulavdić, 5.b)

Vožnja z avtobusom je bila zelo zabavna. Sedel sem z Jakobom. Ko smo prispeli, smo takoj šli v svoje sobe. Smo v sobi 119. V sobi sem z Jakobom, Nikom, Luko, Anejem in Leonom. Za kosilo so bili špageti bolonese. Ko smo pojedli, smo šli počivat. Potem smo šli na pohod po Urškini poti. Črno jezero je bilo zelo lepo. Pohod je bil zelo zahteven. Ko smo nabrali veje smo se odpravili k hotelu Jakec. V sobah smo počivali 10 minut, potem smo šli na večerjo. Za večerjo smo jedli carski praženec. Potem smo šli na kres, kjer smo pekli krompir. (Vid Adamović, 5.c)

Danes, 5.10.2022. sem šel v šolo v naravi, za 3 dni v hotel Jakec na Tri kralje. Zbudil sem se ob 7.10. Jaz in moji sošolci smo bili prvi na busu, vozili smo se približno 1 uro. Ko smo prispeli, smo bili razdeljeni v sobe in se odločili kdo spi v kateri postelji. Za tem šli na kosilo. Ko smo se najedli, smo se lahko spočili. Nato smo šli na pohod, ki je trajal tri ure. Med pohodom, smo šli mimo Črnega jezera. Med pohodom sem bil utrujen in včasih mi je bilo mrzlo. Zatem smo šli nabirat palice za kres. Našel sem dve palici. Ko smo našli dovolj palic, smo šli na večerjo, ki mi je bila všeč. (Joži Ločan, 5.d)











Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

petek, 7.10.2022