NARAVOSLOVNI TABOR - 3. dan, četrtek, 4.4.2024

Zjutraj smo se zbudili in odpravili na okusen zajtrk. Potem smo šli v trgovino in kupila sem si skicirko. Po trgovini smo odšli v sobe, kjer smo punce napisale scenarij za večerno igro. Potem smo imeli predavanje oz. predstavitev na temo Bele krajine in kulturne dediščine. Barvali smo lesena jajčka ter nato šli plezat na plezalno steno. Bilo je zelo zabavno. Potem smo igrali igre na prostem in šli kasneje nazaj noter. Kasneje smo imeli večerjo. Nekoliko po večerji pa se je vsaka soba predstavila s svojo točko. Imela se se lepo. (Ana Guček, 5.c)


Danes mi je bilo veliko stvari všeč. Najbolj všeč mi je bila orientacija in predstavi svojo sobo. Ko smo predstavljale sobo smo imele veliko treme, a vse se je na koncu dobro obneslo. Ni mi bilo všeč, ko smo šli na sprehod do Divjega potoka, ampak smo se veliko naučili. Sem  pa tudi zelo ponosna na Nušo, Pio in Inajo, ker dobivamo same 10 pri pospravljanju sobe. Super dan je za nami. (Ula Brinovšek, POŠ Andraž)

Danes zjutraj sem se zelo težko zbudila, a sem se le uspela pravočasno obleči in umiti. Za zajtrk smo imeli kosmiče, čokoladni namaz na kruhu. Pojedli smo in se pol ure kasneje odpravili v veveričje duplo. Tam nam je gospa Mateja povedala, kaj vse bomo danes počeli. Torej, najprej smo se, v Medvedkovem brlogu, pogovarjali o prehranjevalni verigi. Po tej dejavnosti smo se odpravili na kar dolg sprehod po gozdu in iskali kosti, stopinje in vsako najmanjšo sled za vsako živaljo. Bilo je super, če ne štejem tega, da mi je na hribu zdrsnilo in sem se zabila v drevo. Prišli smo nazaj in po 45 minutah smo imeli kosilo. Bil je golaž s polento. Ko smo pojedli smo imeli vaje s kolesom za kolesarski izpit. Za večerjo smo imeli kuskus s špinačo in ribo. Po večerji je vsaka soba imela 30 minut časa za vajo točke, ki smo jo nato predstavili vsem v CŠOD Lipa. (Mia Mernik, 5.b)

Zajtrk je bil zelo dober. Bila je nutella, ampak sem bil vseeno žalosten, ker ni bilo čokolina, zato dam zajtrku oceno top 7. Nato smo raziskovali Črmošnjice, kar ni bilo tako slabo. Popoldan smo lovili ravnotežje. Bilo je OK. Hodili smo po vrvi, široki 10 cm. Nato smo odšli na sprehod do Divjega potoka, kjer smo videli Zmajevo jamo. Nismo našli močerada, ampak samo raka. (Džan Omerović, 5.a)











NARAVOSLOVNI TABOR - 2. dan, sreda 3.4.2024


Danes zjutraj sem se spraševala kaj bomo danes počeli. Izkazalo se je zelo športno... Začelo se je s tem...

Zbudili smo se ob sedmih in odšli ob 7.40 na zajtrk. Nato je napočil odmor. Po odmoru smo z učiteljico Matejo naredili miselni vzorec  ter odšli na sprehod do Divjega potoka. Pot je bila težka, ampak se je splačalo, ker je bilo čudovito. Še posebej narava ter čudoviti slapovi. Nato smo imeli kosilo, po kosilu daljši odmor, vendar smo vmes morali narezati zelenjavo za telečjo obaro. Ob 14.30 smo se odpravili ven. Imela nas je učiteljica Sabina, ki nam je razložila navodila ter odšla z nami plezat. Plezanje je bilo zelo zabavno, pa čeprav so me potem boleli prsti. Ko smo končali s plezanjem smo imeli prosto igro. In tako je potekal moj dan. No ja, večerja je še tudi bila... Bilo je super. (Teja Ocepek, 5.b)


Zjutraj sem se zbudila. Ni mi bilo všeč, saj me je zbudil zvok budilke. Bila sem malo vzhičena, saj je bilo to moje prvo jutro tukaj. Oblekla sem se in odšla na zajtrk. Po zajtrku nam je gospa predstavila Belo krajino. Potem sem odšla malo ven, na svež zrak. Ob 11. uri sem v Medvedkovi učilnici pisala polo za Cankarjevo tekmovanje. Ko sem končala sem se pridružila sošolcem, ki so izdelovali pisanke in vezene prtičke. Odločila sem se izdelovati pisanko. Sledila je malica. Potem smo se 5.a razred in podružnica zbrali zunaj. Imeli smo tekmovanje. Razdelili smo se v par ali trojico. Jaz sem bila v trojici. Imeli smo naloge, vezane na naravo in živali. Ko smo končali, smo se zbrali v sobi Veveričje duplo. Tam so povedali rešitve. Sledilo je kosilo in nato počitek. Med počitkom smo odšli v jedilnico, narezat zelenjavo za večerjo. Po počitku smo odšli na travnik in se igrali. Igra je bila zelo zabavna. Igrali smo se, da so nekateri mesojedci, nekateri rastlinojedci in nato še vsejedci. Zbirali smo življenja, vodo in hrano. Nato smo odšli v sobe, sledila je večerja. Po večerji smo odšli ven in zakurili taborni ogenj. Seveda smo sami nabrali les in suhe vejice. Pekli smo tudi kruh. Bil je zelo dober. Odšli smo noter in šli iskat peresnice. Sledilo je pisanje dnevnika. Super dan!!! (Marisa Razgoršek, 5. a)

Danes smo šli ustvarjati veliko stvari. Jaz sem izbrala pisanico. Najprej sem nabrusila majhno desko, potem sem jo pobarvala. Medtem, ko se je sušila, sem naredila dizajn. Ko sem končala, sem šla ven. Potem smo imeli kosilo in imeli v sobi malo počitka. Po večerji smo šli naredit ogenj in smo si pekli kruh. Dan mi je bil zelo všeč. (Nuša Zabukovnik, POŠ Andraž)

Zbudil sem se ob sedmih in sem bil še zelo zaspan. Nato sem si umil zobe, se oblekel in šel na zajtrk. Moram priznati, da mi je bil zelo všeč, saj je bil kot doma. Naša prva aktivnost so bile različne stvari o živalih in rastlinah. Bilo je zelo zanimivo. Nato sem preskočil sprehod, saj sem pisal Cankarjevo tekmovanje. Počutil sem se malo smešno, ker smo pisali v učilnici z nagačenimi živalmi, panji. Čez nekaj časa smo se skupaj, s polovico naše skupine, odpravili na igrišče za gasilskim domom, kjer smo vozili kolo, ter nakazovali smer z roko in podobno. Najprej sem bil zelo zagret, nato se je moja zagretost znižala. Čez uro in pol smo se prestavili na igrišče za našim domom. Malo sem bil jezen, ker mi samo ena ovita ni šla. Ampak na koncu, mi je to oviro uspelo prevoziti. Nato smo vse pospravili, se odpravili v sobo in čez 10 minut odšli na večerjo. Za večerjo smo jedli obaro, za katero smo sami narezali zelenjavo. Šli smo v sobe in potem na taborni ogenj. Bilo je lepo in zanimivo, saj smo na ognju pekli kruh, ki je bil zelo dober. Zdaj pa sem tu v domu in pišem dnevnik. Priznam, da sem že zaspan in komaj čakam počitek. (Kris Rožman, 5.c)






















Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

petek, 7.10.2022