petek, 7.10.2022








 Zbudili smo se z jutranjo telovadbo...








Zbudila sem se cela skuštrana. Oblekla sem se . Sledil je zajtrk. Jedla sem poli salamo in sir. Sledil je pohod. Baje je bil najkrajši, ampak ni bil. Ko smo prišli v hotel, smo imeli kosilo. Jedli smo nagece in pomfri. Jedla sem tudi kečap. Bilo je zelo dobro. Celo najboljše v teh treh dneh. Po kosilu sem pisala ta dnevnik. Ob 16.00 se bomo odpravili nazaj do Polzele. Preživela sem lep naravoslovni tabor. Seveda, če odštejemo pohode. Pozabila sem, da še gremo smučat na travi. Mislim, da bo zelo super. Bilo je zelo super. (Vita Neža Vasle, 5.c)

Zjutraj smo se zbudili in pospravili sobe, ker gremo danes domov. Odpravili smo se na zajtrk in  šli na pohod. Odpravili smo se na veliki vrh. Ko smo prišli iz pohoda smo imeli kosilo. Za kosilo smo imeli pomfri, kečap, solato in pohanje. Sedaj gremo na smučanje, športne igre in vlečenje vrvi. Nato pa domov. ( Aleksader Tomše Banko, 5.a)

Danes smo imeli za zajtrk enako kot včeraj. To je bilo pašteta, kosmiči in salame. Pred zajtrkom smo imeli zunaj telovadbo. Po zajtrku smo šli na pohod, oziroma sprehod. Hodili smo dve uri. Ko smo prišli nazaj je bilo kosilo. Za kosilo smo imeli pomfri in dunajski zrezek. Po kosilu bomo imeli vlečenje vrvi, športne igre in smučanje na travi. Po igrah pa gremo domov. Dan mi je bil všeč. (Nina Jelen, 5.d)

Zjutraj smo se zbudili in se pripravili za telovadbo. Telovadba je trajala dve minuti. Po telovadbi smo imeli zajtrk. Za zajtrk smo imeli kruh, salamo, sir, med, pašteto in viki kremo. Šli smo v svoje sobe in pospravili stvari v potovalko. Odnesli smo jo v disco sobo. Nato smo šli na pohod. Ko smo se vrnili smo imeli kosilo. Za kosilo smo imeli slani krompir in pohančke. Kosilo mi je bilo zelo dobro. Po kosilu smo se razdelili v tri skupine. Prva skupina je imela smučanje na travi, druga vlečenje vrvi, tretja pa športne igre. Po dejavnostih smo se vrnili po potovalke in odšli na avtobus. Bila sem zelo vesela staršev, a bi še rada ostala naravoslovnem taboru. Imela sem se zelo lepo. (Valentina Anžič, 5.b)












Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika